Avea fatura iptali nasıl yapılır

Hat iptali ile ilgili 444 1 444 numaralı Türk Telekom Müşteri Hizmetlerinden detaylı bilgi alabilirsiniz. Türk Telekom Müşteri Hizmetleri ve Online İşlem Merkezi'nden hat iptali ile ilgili sadece ön başvuruda bulunabilirsiniz.

Faturalı hattımı nasıl iptal ederim?

Hat kapatma işlemi için yazılı başvuruya ihtiyaç vardır. Hat sahibinin bayiye giderek hattını kapatmak için yazılı başvuruda bulunması gerekmektedir. Hattını iptal ettirmek isteyen kişiler ayrıca yazılı dilekçesini e-devlet veya faks yoluyla GSM operatörlerine ileterek başvuruda bulunabilir.

Türk Telekom hattım ne zaman kapanır?

Aktif Süre (184 gün): Son yükleme tarihinizden itibaren, 184 gün süresince hattınız hem arama yapmaya hem de çağrı almaya açık olur. 184 günün sonunda tekrar yükleme yapmamışsanız, hattınız dış aramalara kapatılır ve 92 günlük pasif süre uygulaması başlar.

Turk Telekom faturadan nasil Cikarim?

Faturalı hattımı faturasız hatta çevirmek istiyorum, ne yapmam gerekir? Şirket yetkiliniz kimlik belgesi ve imza sirküleri ile Türk Telekom mağazalarına başvuru yaparak ya da 4445444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayarak taleplerini iletebilirler.

Fatura aşımı nasil kapatilir Türk Telekom?

1 Aralık 2017 tarihi itibarıyla, kullanım miktarının € ve 0 sınırına ulaşılması durumunda yapılacak bilgilendirmeleri almak istemeyen bireysel müşterilerimiz IPTAL KMSH yazıp 5555'e gönderebilir veya Müşteri Hizmetlerinden, Mobil Online İşlemler Merkezinden işleminizi gerçekleştirebilir.

Turkcell Faturalı hattımı nasıl iptal edebilirim?

Dijital Operatör Uygulaması – Ayarlarım www.turkcell.com.tr üzerinden hesabınıza giriş yaptın. İptal etmek istediğiniz hattınızı seçin. Ardından hat iptal sebebinizi belirtin. Bu işlemi gerçekleştirdikten sonra herhangi bir Turkcell bayisine giderek iptalinizi onaylamanız gerekmektedir.

Vodafone Faturalı nasıl iptal edilir?

Faturalı ve faturasız hatlarda konuşma, internet ve SMS paketlerini Vodafone Yanımda Uygulaması'ndan, Online Self Servis'ten, 7000 Sesli Yanıt Servisi'ni ya da *7000#'i arayarak, Vodafone Müşteri Hizmetleri ve Vodafone Cep Merkezleri'nden iptal edebilirsiniz.

* 123 nedir?

*120# Paket Satış Servisi : Faturalı ve faturasız müşterilerimizin Ses, SMS ve İnternet paket ve ek paketlerini kolayca satın almalarını sağlayan servisimizdir. *123# Faturasız Kalan Bakiye Sorgulama : Faturasız hat sahibi müşterilerimizin kalan TL miktarını sorgulamalarını sağlayan servisimizdir.